13 استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای فروشگاه آنلاین
با وجود اینکه در عصر دیجیتال زندگی میکنیم، همچنان چالشهای زیادی برای وبسایتهای فروشگاهی وجود دارد. رقابت بین میلیونها محصول بسیار شدید است. در این میان ابزاری قدرتمند وجود دارد (گوگل) که کاربران به راحتی با جستجو در آن میتوانند قیمتها و مشخصات محصولات را بررسی کنند و بهترین گزینه خرید را انتخاب کنند و تصمیم بگیرند قبل از ورود به سایت شما چه چیزی بخرند. حال با توسعه و رشدی که امروزه دیجیتال مارکتینگ داشته، این 13 استراتژی در دیجیتال مارکتینگ بسیار اهمیت دارند تا شما هم بتوانید با اجرای این موارد، سهمی از 2.8 ترلیون دلار سالانه این بازار داشته باشید
1. تصویر محصول را به بهترین شکل نمایش دهید
کاربران و خریداران دوست دارند که تقریبا به هر نوع اطلاعات در هر زمانی دسترسی داشته باشند؛ چرا که جنبه بصری محصول روی خریداران بسیار اثرگذار است. استفاده از تصاویر با جزئیات دقیق به شما کمک میکند محصولات شما را بدون دردسر و خیلی سریع ببینند و شاید بدون مطالعه توضیحات، اقدام به خرید کنند. میتوانید برای تصاویر خود قابلیت بزرگنمایی بگذارید یا امکان نمای 360 درجه برای محصولات فراهم کنید. بررسیهای انجام شده نشان داده که قرار دادن تصاویر سه بعدی میتواند فروش را 25 تا 30 درصد افزایش دهد.
2. ویدیویی از محصول قرار دهید
اگرچه همه محصولات نیازی به ویدیو ندارند اما میتوانید کاربرد آن را در قالب یک ویدیو منتشر کنید. بنا بر گزارش HubSpot، بودن ویدیو برای محصول حدود 81 درصد از خریداران را مجاب میکند که اقدام به خرید کنند. اگر بتوانید برای محصول خود یک ویدیو آماده کنید و جزئیاتش را کامل توضیح دهید، خریداران به درستی تصمیم میگیرند و با اطمینان بیشتری خرید میکنند.